lördag 2 januari 2010

Erik och Calle :)

Idag var jag, Monne och Johanna till Borlänge och lyssnade på Erik och Calle inne på Kupolen:) Snacka om härlig känsla att få höra Erik sjunga live och pälsen reste sig direkt Erik öppnade munnen och började sjunga :) Har knäppt kort på killarna som jag kommer lägga ut när jag kommer hem till Sthlm igen.. Hamnade först i kön för signeringen tack vare att Johanna inte ville gå först.. Lite pinsamt var det men jag överlevde :-P

Efteråt gick vi runt i lite affärer, men det var jobbigt för det blev ju så jävla varmt :( Käkade lite på Mc Donalds.. Inte min stora favorit, men e man hungrig så e man.. När vi var färdiga inne på kupolen så ville Monne in på Rusta och där inne hoppade en rejäl groda ur hennes mun..haha.. Det var fullt i Alibabas där inne och vi gick och irriterade oss på att dom luktade som att dom hade badat i parfym.. Det riktigt stack i näsan på oss när dom kom i närheten.. Då såg Monne en snygg väst med döskalle på och då hoppade grodan.. Titta en väst med en svarts....e eller jag menar döskalle.. Precis när hon sa det kom en alibaba tant och glodde som sjutton på oss och vi började gapskratta.. Snacka om att vi höll på att dö av skratt och det tog en lång stund innan vi kunde berätta allt för Johanna vad som hade hänt..

Här e några låtar som killarna sjöng idag..





Ha en trevlig kväll.. Ska tillbringa kvällen i Fu med Åsa och barnen..

Inga kommentarer: