onsdag 13 januari 2010

Va fort veckan springer förbi,,

Jaha idag e det onsdag och jag tyckte det nyss var måndag..Hinner ju inte med här.. Igår var vi ut och åkte pulka med barnen på jobbet och jävlar va skoj det var :) Tror fan i mej att jag tyckte det var roligare än vad barnen gjorde.. Det gick fort och vi tjöt av skratt i backen.. Barnen älskade att vi åkte med dom!! Efter jobbet stack jag iväg och tränade en timme på löpbandet och efter det var jag helt slut.. Var så trött att jag kunde ha lagt mej redan vid 21, men då hade jag väl vaknat vi 5 eller nåt imorse, så jag väntade till 22 med att lägga mej. Läste lite i boken , men orkade inte många sidor utan släckte och somnade istället. Måste hinna läsa ut boken innan nästa torsdag för då ska jag och några jobbarkompisar se filmen :) Än så länge e det jag, Y och M som ska på bio.

Imorgon jobbar vi till 16 och sen sticker vi till Nynäsgården och sover över där inför planeringsdagen på fredag.Så ikväll måste jag packa ner lite saker.

Imorgon fm ska jag och Y ta med oss 6 barn och åka till bibblan och låna lite böcker..

Imorgon blir det alltså inge bloggande för min del. Har inte tid med det..
Ha en trevlig kväll..

Inga kommentarer: