tisdag 1 december 2009

AIK-MIK


blir det imorgon efter jobbet för min del :) Ska dit med några av mina jobbarkompisar och det ska bli så kul så :) Hoppas bara att MIK vinner oxå!!!!!! Ska ju självklart ha min MORA tröja på mej.. Måste ju visa den snyggaste hockeytröjan i hockeyns historia ;) hihi..

Idag slutade jag 15.00 och då bar det iväg hem för att ta det lugnt..Hade tänkt att träna, men hade sån hosta på vägen hem att jag trodde jag skulle spy, så då tyckte jag det var bäst att stanna hemma och vila upp mej istället. Får bli träning på torsdag istället!!

Sitter och väntar på serien Dom desperata husfruarna som man inte kan missa!!
Ha en trevlig tisdagkväll!!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Hejsan! Hoppas du inte blivit sjuk? Klokt att ta det lugnt ;) Hoppas du får trevligt på matchen!! Kraam!

Elin sa...

Hej! såg att du kommentera på min blogg=) du är välkommen hem till mig på lite fika nästa gång du ska till mora! hoppas allt är bra kram

Raggarullis sa...

Sarah jag tror att jag klarar mej från att bli sjuk.. Har bara hostan och den får man nog dras med ett bra tag har jag en känsla av :( Matchen blev jättebra för Mora vann :)
Tack Elin ja det måste jag göra:) Har sökt om semester från den 24/12- 5/1.. Får jag det så åker jag hem till Mora på fredagkväll veckan innan..
Ha det bra bägge två.. Kraaam