tisdag 29 december 2009

Segt internet

här hos mina päron och det e därför jag inte skriver blogg så ofta nu under tiden jag e här i Mora.. Kan ju bli tokig för mindre :( Därför blir det inte att jag läser några bloggar heller för tillfället som jag kanske skrev tidigare.. Får ta igen det när jag kommer hem och bli flitig med att kommentera era inlägg..

Min julafton var helt perfekt.. Fick ju umgås med min goa brorson Elias och ge honom den tuffa Kisströjan i julklapp + en mjukisdress med Spiderman.. Så nu har jag en riktig tuffing till brorson :) Lägger in kort när jag kommer hem igen :)

Det har blivit en hel del shoppande för min del.. Kanske lite väl mycket,men va fan det e ju bara jul en gång/år.. Det har blivit en ny vinterjacka från Stadium (behövde verkligen den) och så har det blivit en ny digitalkamera.. Kunde inte låta bli när den bara kostade 999 :) Jävlar vilka fina bilder det blir med den!!! Självklart har det blivit en Mora tröja oxå.. Måste ju sponsra MIK :) Och jävlas lite med mina jobbarkompisar som hejar på AIK (vilka MIK spöade igen i söndags) Jippie :) 5-1 blev det :)))))))))

Tyvärr kunde inte jag gå på matchen för den dagen följde jag med till Norge och hälsade på min mormor en vända över dagen.. Har inte träffat henne på säkert 7 år innan och jag tänkte att det var dags, för man vet ju inte hur länge hon kommer att leva.. Hon blir 89 i mars tror jag..

Nu e det bara att vänta på att det ska bli nyårsafton.. Då ska jag hem till Monne och Svensken och fira med dom :) Var ett tag sen vi hittade på nåt tillsammans.. Förr firade vi nyår tillsammans flera år på raken och jävlar va roligt vi hade.. Blir säkert lika roligt denna gång :)

Gott nytt år på er ifall jag inte skriver nåt före det!!

Inga kommentarer: