måndag 21 december 2009

Mora

Jahapp nu sitter jag här hos mina päron i Mora.. Jag kom ju hit i lördags på kvällen och öppnade genast julklappen som jag fick från jobbet.. Rödvin e väl inte min favorit som jag nämnt tidigare, men det gick att dricka.. Fast trögt gick det.. Morsan fick hjälpa mej att dricka ur flaskan..

Igår var jag ner på Mora och träffade Bettan och hennes dotter.. Vi tog en fika på Helmers och efter det så gick jag iväg till brorsan och Anna.. Ville ju se deras nyinköpta hus.. Väldigt fint var det.. Blev bjuden på fika där oxå.. Elias (min goa brorson) var väl lite blyg i början, men det e väl inte så konstigt eftersom han inte har träffat mej på ett halvår.. Efter en stund gick det bra och han drog in mej i sitt rum för att leka med honom.. Sen fick jag inte gå ifrån hans rum... Så fort jag visade antydan på att gå iväg så sa han NEJ och tog tag i min hand och drog in mej i rummet igen...En nackdel med att bo i Sthlm e att det blir långa stunder mellan gångerna vi träffas.. Fast nu när jag ändå e här så ska jag passa på att träffa honom så mycke det bara går..

Imorgon blir det att åka till Falun och tatuera mej och jag blir kvar över natten för jag ska passa på att köpa julklapparna i Falun istället för Mora..

Lägger in The Playtones som vann Dansbandskampen i lördags.. Dom e ju bra som sjutton :)


Ha en trevlig kväll!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Låter som du har det trevligt där uppe! Skönt med lite ledig tid? Glöm inte att visa tatueringen sen ;) Kraaam!

Raggarullis sa...

Jag har det underbart skönt.. :) Härligt att träffa kompisar och släkt och nu ligger tattoon här inne :) Kraam