måndag 14 december 2009

Lucia och Julklapp

Idag har vi haft luciafirande på jobbet.. Barnen var ursöta som tomtar, pepparkaksgubbar, lucior och stjärngossar.. En del av barnen blev väldigt blyga när dom såg alla föräldrarna som tittade på dom och drog pepparkaksmössorna över ansiktet, men i stort sett vart det väldigt lyckat :) Efteråt under luciafikat med föräldrarna, fick jag, E och T en varsin julklapp :) En vinflaska + presentkort på bio för 200 spänn :) Då känner man sig uppskattad!!!!!

Idag blev det klart med biljetten till Sonisphere :) Så nu blir det Iron Maiden, Mötley Crüe, Anthrax, Alice Cooper mfl. den 7 uagusti :) Kissbiljetten e uthämtad oxå. Det gjorde jag idag efter jobbet :) Nu e det bara att vänta (och längta) tills den 12:e juni och 7:e augusti :)











Nu ska jag kolla på Ullared (det sista avsnittet för säsongen).
Ha en trevlig kväll!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Ja de är ju för söta, de små barnen ;) Vad trevligt - med så trevliga julklappar!! Du har en hel del att se framemot, ser jag - kul!! Kraaam!

Raggarullis sa...

Hihi ja det e dom verkligen!!!!Japp man känner sig uppskattad när föräldrarna köper julklappar åt oss.. Sen måste man ju köpa julklappar till sig själv oxå.. Dyrt blev det, men det e fan värt det:)Ja du Sarah det blir en rolig sommar att se fram emot.. Sen kan jag va nöjd över att ha sett både Kiss och Mötley Crüe 2 gånger :) Kraam