onsdag 16 december 2009

Ont i magen

har jag fortfarande och mår pyton.. En del av natten fick jag inte tillbringa i min sköna säng utan en mindre trevlig plats :(
Det e bara att ringa till jobbet och säga att jag inte kommer imorgon heller.. Tror inte att jag skulle få komma hur som helst, för om jag inte minns helt fel så ska man ha varit frisk i 48 timmar innan man får komma och jobba.. Det blir en mindre trevlig lön i slutet på januari med andra ord :(

Gör inte så mycket mer än ligger och läser boken. Den e lite rörig, men kul att läsa ändå. Har en hel del pocketböcket som ligger och väntar på mej.. Ska ta med mej några till Mora, så jag kan plöja igenom några under tiden jag e där oxå. Brukar ju vilja läsa innan jag somnar. E boken bra så brukar det bli väldigt lite sömn eftersom det e svårt att lägga ifrån sig en bra bok!

Ha en trevlig dag!!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Usch då, vad jobbigt!! Krya på dig, och ha det så mysigt det bara går ;) Kraaam!

Raggarullis sa...

Tack Sarah:) Mår lite bättre nu.. Har kunnat äta och t om med behålla maten :) Ska snart kolla på Bönderna på 4:an..Ha en mysig kväll!! Kraam