måndag 7 december 2009

Måndag

Trött som sjutton idag.. Har haft 2 utvecklingssamtal på eftermiddagen och sen stängde jag förskolan idag.. En förälder var försenad så jag fick jobba över :( Inte skoj när man inte mår nå vidare bra...
Efter jobbet har jag kollat min farm på farmville (
som e svår att slita sig ifrån) och sen läst lite bloggar..

Nu väntar jag på att Ullared ska börja så man får se lite dårar igen.. Tokfamiljen som handlar för 50.000 varje år e nog med för sista gången ikväll och det e skönt, för gubben e så jobbig att se och höra på :(
Den där Morgan e lite dryg med.. Han jobbar inte fort inte.. Höll på att få krupp när han skulle hänga upp skjortor på galgar och galgarna låg långt ifrån skjortorna och token tar bara en galge åt gången.. Han skulle då inte bli rik om han jobbade på ackord.. En annan skulle ju ha haft kartongen med galgar alldeles bredvid eller ta ett gäng galgar på en gång, men inte Morgan inte..

Blir en tidigt kväll för jag öppnar imorgon och börjar därmed 7.00.. Inte nån höjdare och runt 8.00 ska jag dra iväg till Farsta på nån IT-träff, eftersom jag har blivit IT-ansvarig på förskolan. Får väl se vad som händer där..

2 kommentarer:

Sarah sa...

Fullt upp, förstår jag?! Ha en bra dag i morgon, då ;) Kraaaam!

Raggarullis sa...

Japp först till jobbet och öppna och sen ITgrejset och sen tbx till jobbet och jobba till kl 15.00.. Då kommer jag va dötrött..Ha en bra dag du me..Kraamm