tisdag 15 december 2009

Magsjuka :(

Japp det har man åkt på, tack vare att ett av barnen spydde igår under vårt luciafirande.. Jag åkte på att torka upp det och fick väl såklart baskeluskerna i mej :(
Gick till jobbet som vanligt imorse, men sen när jag satt och gjorde smällkarameller tillsammans med 3 åringarna (krävs tålamod till det kan jag lova..Gör aldrig mer om det), började jag må så illa.. E tyckte att jag såg blek ut och skickade hem mej.. Som tur e så spyr jag inte utan det kommer i andra änden.Har blivit en del vändor på toa..(Vilket skitsnack) Jag har sovit några timmar på eftermiddagen oxå för jag var helt slut, pga att jag sov så dåligt natten till idag. (brukar bli så när jag öppnar förskolan pga. att jag e rädd att försova mej.)
Känner på mej att natten kommer att tillbringas på toa och det e inget jag ser fram emot kan jag lova.. E då glad att det kom nu så jag hinner bli av med det tills på lördag då jag drar till Mora...

Slänger in Mötley Crüe från Peace and love.. Jag stod så nära dom :) Snacka om himmelriket..Nikki Sixx!!!!!!!!



Nu e det dags för mej att lägga mej tror jag.. Gonatt och sov gott

Inga kommentarer: