söndag 13 december 2009

Söndag,,,,,

Här har inte hänt nå mycket alls idag.. Gick upp en vända vid elva och kollade farmville, men insåg att jag fortfarande var så jävla trött att jag kröp under täcket igen och sov lite till.. När jag vaknade, fortsatte jag läsa boken ,som jag började läsa igår.. Läste äntligen ut Lasermannen igår :) Den var bra, men det gick ändå trögt att läsa ut boken. Skönt att äntligen få läsa nå nytt och den här boken e lättläst och kommer säkerligen att läsas ut redan idag..

Pratade med Anna (som ska gadda mej)igår och nu har jag fått en tid.. Den 22:a december klockan 16.00 ska hon börja märka mej för livet :) Har en känsla av att tatueringen kommer att bli skitsnygg :)Lägger ut en bild här så fort jag hinner efter att den e klar. Nä nu ska jag lägga mej och fortsätta läsa boken.

Ha en trevlig lucia!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Hoppas du haft en mysig, lat dag ;) Jaa, vad spännande! Funderar också på att göra en ny tatuering-har bara inte kommit "till skott" ännu....Kraaam!

Raggarullis sa...

Hej Sarah :) Japp jag hade en rejält mysig latdag :) E så skönt att bara ligga och läsa en bok en hel dag :) Hur har din helg varit då?Vad har du tänkt för tatuering då? Ha en jättefin kväll.. Kraaam