torsdag 17 december 2009

Löpande band....

Ja det kan man prata om när det gäller att läsa böcker för min del nu för tiden.. Läste ut Min förlorade oskuld igår, men du ska inte tro att jag släckte och somnade efter det.. Nej nej nej istället tog jag fram denna bok
och började läsa några kapitel.. Verkar vara bra så den läser jag väl ut på nån dag bara..

Idag mår jag mycke bättre, men får ju inte jobba pga att jag haft magsjuka.. Inte imorgon heller.. Så jag får inte säga God Jul till alla våra barn på avdelningen.. Känns lite tråkigt, men men det e så läget e just nu.

Ska ligga och läsa lite idag och även börja packa lite.. Måste kolla igenom garderoben och se vilka kläder som ska få hänga med till Mora under jul och nyår..Vinflaskan som jag fick i julklapp på jobbet får hänga med, för när jag har kommit hem till päronen ska jag öppna den och lära mej tycka om rödvin..Så här ser flaskan ut....Någon som vet om den e god??????Hoppas den e det iaf!! Annars får väl morsan hälla i sig den..

Nu ska jag se om jag hittar nå ätbart.. Har inte ens ätit frukost idag!!
Ha en trevlig torsdag..

Inga kommentarer: