fredag 18 december 2009

Stand up komedi

Min favoritkomiker e helt klart Magnus Betnér.. Han e ju helt kung :)





Man kan ju inte undgå att han har rätt i mycket av det han säger!!

Kollade nyss på Raw comedy club och den här norska killen var riktigt rolig han med!! Lyssna på honom!!!



Nu ska jag snart krypa under täcket och sova.. Imorgon bär det ju iväg till lilla Mora, där jag förmodligen kommer att frysa arslet av mej.. Fan det e ju närmare -30 grader uppe i norr :( VAD HAR JAG GETT MEJ IN PÅ EGENTLIGEN???

GONATT......

2 kommentarer:

Sarah sa...

Ja, jag gillar också honom. Men min favorit är nog Johan Glans ;) Ha det så trevligt i Mora - frys inte ihjäl!! Kraaam!

Raggarullis sa...

Johan Glans e oxå bra,men Betnér e helt kung :) Tack Sarah :) Än har jag inte frysit rumpan av mej.. Har hunnit leka med min brorson oxå :) Ha en riktigt god jul nu!!!Kraaaam