lördag 5 december 2009

Tatueringssugen

Japp det kan man nog lätt påstå att jag e!! Satt och kollade på Miami ink nyss och jag blir så inspirerad då..
Nu har jag skrivit till min kompis Anna inne på Fejan om hon har någon möjlighet att tatuera mej under tiden som jag e i Mora under jul och nyår.. Då tar jag en vända till Falun över dagen och så får hon tatuera rockabillykatten med ståbas på mitt vänstra ben..(hoppas hon har tid)

Har en till tatuering planerad oxå och det e ett porträtt av Felix och Elvis (har ett jättesött kort på dom tillsammans)ovanför min taggtråd på höger arm. Fast den ska jag se till att Isak på East street tattoo här i Sthlm gör..Han ska tydligen vara jättebra på porträtt..

Här e kortet, men Isak ska få se till att Felix har ögonen öppna.. Det borde han kunna om jag tar med mej några kort på Felix med öppna ögon..













Idag har jag tvättat och städat lite och efter det så e det bara slappa som står på schemat.. Får väl se om man hittar nåt bra på tv eller om man ska slå igång en bra film.. Jaja det visar sig..

Ha en jättetrevlig lördagkväll.. Här blir det mat för min del nu och sen slänga mej i soffan...

Inga kommentarer: