torsdag 24 december 2009

God jul :)

på alla som läser min blogg :)
Det har varit lite väl mycke här dom senaste dagarna så jag har inte hunnit med att skriva blogg eller läsa andras bloggar.. Får ta igen det sen när jag kommer tbx till Stockholm igen..
I tisdags var jag ju till Falun och fick min nya tattoo och sen sov jag över hos Anna som gjorde tatueringen.. Igår så shoppade jag julklappar tillsammans med min kompis Malin som bor i Marnäs (Enviken). Vi tyckte det gick väldans bra att fixa undan alla klapparna.. Köpte även en jacka till mej själv och självklart Erik Grönwalls skiva som jag sitter och lyssnar på nu :)

Snart dyker min goa brorson upp och när han har öppnat sina julklappar så blir han en riktig tuffing :) Faster har nämligen köpt en Kisströja åt honom och en Spiderman mysdress.. Klart jag måste skämma bort min gobit lite!!

Ska väl ta och hoppa in i duschen nu då..
Ät inte för mycke julmat nu ;)

2 kommentarer:

Sarah sa...

Ät inte för mycket julmat...det är redan försent ;) Hoppas du haft en trevlig jul, kraaam!

Raggarullis sa...

Hihi finns ingen risk att jag äter för mycke julmat.. Blir trött på det så snabbt.. Värre med allt godis ju :( Får köra hårt på gymmet när jag kommer till Sthlm igen!! Hoppas du har haft en trevlig jul oxå?Kraaam