fredag 11 december 2009

Kungen av Idol vann :)


Här e han....Den värdiga vinnaren av Idol som har varit bra på allt han har gjort och vilken röst sen då :) Slängde in ett antal röster på kungen idag och det gjorde verkan :)

En annan dag har hänt idag oxå.. Jag fick reda på att dom här killarna
ska spela här i Sthlm nästa år och självklart ska jag se dom igen :) Fast det e inte bara Mötley Crüe som spelar den dagen.. Det blir hårdrock från kl 11.00 till 00.00 för min del :) Andra band som ska spela det e Iron Maiden, Alice Cooper, Anthrax, Slayer ( e väl inte riktigt mina favoriter. Vill gärna höra vad dom sjunger)och flera band till :) Snacka om att jag kommer befinna mej i himmelriket nästa sommar.. Flera stora hårdrocksband ska jag kolla på.. Jag börjar med Kiss i juni och sen alla andra banden i augusti :)

Nu ska jag maila lite referensmaterial till Anna så hon vet hur jag har tänkt mej att min tattoo ska se ut :)

Ha en trevlig fredagkväll!!

Inga kommentarer: