onsdag 16 december 2009

Kan äta igen :)

utan att behöva gå på toa direkt efter :) Satt och kollade inne på fejan och såg att en av mina vänner varit och kollat på Alice Cooper.. Då kom jag att tänka på dom här två låtarna direkt...
Lyssna och njut




Dom här två låtarna var några av alla hårdrockslåtar som plågade farsan med när jag var i tonåren.. Varenda dag han kom hem från jobbet så dånade det hårdrock från mitt rum och han var väl inte så värst förtjust i den musiken..hihi..Han gillar rockabilly mer än hårdrocken kan jag lova.. Har t om fått bränna lite rockabilly åt gubben!!Snart ska jag bo hos han och morsan bra många dagar.. Får väl se hur det går.. Vi brukar ju kunna starta världskrig ibland..Jaja jag får väl springa runt och hälsa på kompisar så vi slipper gå varandra på nerverna alldeles för mycket...

Nu ska jag krypa under täcket med min bok.. E bara några få kapitel kvar nu :)
Gonatt och sov gott

Inga kommentarer: