torsdag 10 december 2009

Semestern

har blivit beviljad och nu har jag köpt biljett till Mora och åker den 19/12.. Åker buss eftersom plånboken sade nej till tågbiljetter till och från Mora denna gång :( ( Har ju köpt kissbiljetten)
Ska bli kul att träffa alla man känner för det var nog fan ett bra tag sen jag var i Mora och hälsade på.. I juni eller juli tror jag att det var.. Blir kvar till 5/1 och sen börjar jag jobba den 7/1 igen..

Har inte haft nån tid att skriva blogg på några dagar.. I tisdags var jag på IT-möte eftersom jag har blivit utsedd IT-ansvarig på jobbet.. Har som uppgift att fixa med webbsidan som inte blivit uppdaterad på länge och sen lära mina jobbarkompisar vissa saker med datorerna sen när vi har fått nya datorer på jobbet. Kommer få gå en kurs så jag blir handledare och vet hur jag ska lära ut saker och ting..På torsdag ska jag och några till tjejer sitta i en datasal i Farsta och fixa lite med hemsidan.. Får hoppas att det e lätt!!!

Igår hade vi APT-möte och sen avdelningsmöte tillsammans med andra avdelningen på vår våning. Vi ska ha lite julpyssel med barnen nästa vecka och vi behövde planera det + att vi skulle prata om luciatåget på måndag..Vi har valt att ha det på måndag, så föräldrarna får fira lucia först med sina barn innan vi gör det.. Så gör vi även när det gäller att tända adventsljusen.. Vi vill inte ta nåt ifrån föräldrarna utan väntar till efteråt.

Nu ska jag ta och skriva ner några sagor på datorn som barnen har berättat.. Kul att låta dom berätta sagor för dom har ju sån rolig fantasi :)

Ha en trevlig kväll!

Avslutar me några coola killar från Älvdalen som blivit väldigt poppis efter dansbandskampen :) Har röstat på dom nu och hoppas att dom får några grammisar!!!

Inga kommentarer: